и един жокер не знам на 155-цата как е,ама на Типото и резервоара натискахме надолу за да избием десния болт едно на ръка че му резнахме тиквата,иначе биеш донякъде и опира у резервоара и става крива раота.Аз лично си намерих читави носачи от 155-ча и си ги монтирах барабар с дисковете и апаратите,интервенцията ми легна някъде около 60-70 лв,ама попаднах на много читав донор(цял мост напазарих за 80-90 лв мисля)
Известие
Collapse
No announcement yet.
Яде ми задните гуми от вътре?
Collapse
X
-
Всички главоболия и псувни по задното окачване на нашите 155-ци се избягва с навременната им смяна.За целта е нужно от врема на време да се ходи профилактично на оглед ходова част.Друг е въпроса дали този който прави огледа може да хване кога лагерите са разбити и е нужна смянята им, а не да се чака по износените гуми да го разбираме.С навременната констатация за износени лагери заден мост, както казах вече ще си избегнете многото главоболия по избиването на оста ;наранени легла лагери на самите носачи ;износени гуми и т.н..Аз лично пълния комплект го намирам за 50 лв.(2бр. оси +лагери +семеринги +грес) и с навременната им смяна си спестявам разходите по закопуване на поне две гуми ,нови носачи и най вече мъките по смяната.Моля никой да не се засяга от написането ,а просто да се замисля че с тези пътища у нас , проблемите с окачването са доста по срещани.не настъпвай змията
Comment
-
Първоначално публикувано от vegatta Покажи съобщениена 155 не се регулира заден мост
Лагерите на носачите най вероятно са заминали
Comment
-
Първоначално публикувано от kavalista Покажи съобщениеДобре може ли от тези лагери на носачите да ми вият гумите отзад,днес смених летните със зимни и проблема си остана същия пак си вие здраво,гледах за лагера на главината не мърдат въобще,това е от около месец така и мислех че е от гумите но при смяна същата работа,не стенд не съм ходил повече от година,но не мисля че има значение за отзад и не ми дърпа на никъде
Даването на газ, води до пристрастяване!
Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
Volvo V50 2.0D by RuBig
Comment
-
Първоначално публикувано от kavalista Покажи съобщениеи аз така знам ама докато ми сменяха гумите се заиграх малко и не мърдат поне на мене така ми се струва,сменял съм такава главина и знам че гумата бая играеше много голям луфт имаше сега няма такова нещо
Даването на газ, води до пристрастяване!
Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
Volvo V50 2.0D by RuBig
Comment
-
Първоначално публикувано от kavalista Покажи съобщениее добре как да разбера кой от двата лагера,на десния беше задържал спирачния апарат и беше изтекла греста сигурно би трябвало да е той но това става преди повече от година
продават се комплект с главината и смяната не е трудна....стига да имаш подходящият изтрумент.По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE
Comment
-
за виене
Ако има износен лагер, наистина като въртиш гумата във въздуха на крик или подемник, се чува едно тъпо такова вввввввв...
И на 155ците ли лагера е капсулован та се налага да купуваш цяла нова главина? за 156 ми искаха 140 лв за предна, сигурно и за нея не е малко - така че ако вие само единия мисля че е безмислено да се сменят и двата.
И друго да питам като незапознат - защо на 155 не се прави реглаж заден мост, окачването не е ли подобно на 156, т.е. да има стойности и коригирането им на стенд както е на снимката?Alfa 156 2.0 - ех,
Lancia Z 2.0i 147hp - ex,
Lancia Y 1.4LX 80hp -ex
Още италианки би било мазохизъм и горене пари на клада.
Comment
-
Различно е окачването, както отпред така и отзад.....на 155 не се прави реглаж на задният мост, когато имаш нарушена сходимост отзад се дължи на някой от изброените неша по нагоре в темата и чрез тяхната смяна се оправя....
Общото м/у 156 и 155 е само винтилираният бензинов мотор който го слагат в последните 155 и същевремено в първите 156....
Задният лагер на 155 е к-т с главината и се намира за 45лв....и на горе зависимост от качеството...може и да се прави интервенция...със старата главина да избиеш лагера и да сложиш друг...но не си заслужава....По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE
Comment
-
Първоначално публикувано от kavalista Покажи съобщениее добре как да разбера кой от двата лагера,на десния беше задържал спирачния апарат и беше изтекла греста сигурно би трябвало да е той но това става преди повече от година166 JTD '02 ; 155 1.9TD BASE MY.95 ; 146 1.6TS Junior '98 - бракувана, продава се на части ; 155 1.8TS SILVERSTONE '94 -продадена
Comment
-
Първоначално публикувано от kavalista Покажи съобщениетака е като завия надясно и спира а на ляво се чува много,десния е
За всеки случай, може да пробваш да сложиш друга гума или резервната на колелото и виж дали има някаква разлика.
AR 145 2.0 16v Turbo 300+ whp powered by ICIDesign
AR 155 2.0 16v SUPER
Toyota Corolla 2014 S Premium
Moskvich 2140
Comment
-
Колеги,какво го умувате толкова,човека каза,че му е задържал спирачен апарат и от прегряването му е изтекла греста на лагера,така,че е въпрос на време сухия лагер да премине виенето му в ромолене и да се появи луфт.Така,че колегата да се ориентира към нова лагер-главина,цените са от около 40лв до към 80лв според марката и това дали колата е с АБС или без.FIAT TEMPRA SW 2.0i 4x4 93г.;ALFA 155 1.8 8V 95г.;LANCIA DEDRA 1.8 8V 95г.;Peugeot 205GTI
Comment
-
Първоначално публикувано от Milcho Покажи съобщениеКолеги,какво го умувате толкова,човека каза,че му е задържал спирачен апарат и от прегряването му е изтекла греста на лагера,така,че е въпрос на време сухия лагер да премине виенето му в ромолене и да се появи луфт.Така,че колегата да се ориентира към нова лагер-главина,цените са от около 40лв до към 80лв според марката и това дали колата е с АБС или без.
Аз като търсех най-евтиния вариант за кола с абс беше 115лв мисля.
Даването на газ, води до пристрастяване!
Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
Volvo V50 2.0D by RuBig
Comment
Comment