Известие

Collapse
No announcement yet.

Яде ми задните гуми от вътре?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    и един жокер не знам на 155-цата как е,ама на Типото и резервоара натискахме надолу за да избием десния болт едно на ръка че му резнахме тиквата,иначе биеш донякъде и опира у резервоара и става крива раота.Аз лично си намерих читави носачи от 155-ча и си ги монтирах барабар с дисковете и апаратите,интервенцията ми легна някъде около 60-70 лв,ама попаднах на много читав донор(цял мост напазарих за 80-90 лв мисля)
    Fiat Tipo`93г - EX
    Alfa Romeo 164 2.0 8v Super `95-Gas Injection

    Comment


    • #32
      Всички главоболия и псувни по задното окачване на нашите 155-ци се избягва с навременната им смяна.За целта е нужно от врема на време да се ходи профилактично на оглед ходова част.Друг е въпроса дали този който прави огледа може да хване кога лагерите са разбити и е нужна смянята им, а не да се чака по износените гуми да го разбираме.С навременната констатация за износени лагери заден мост, както казах вече ще си избегнете многото главоболия по избиването на оста ;наранени легла лагери на самите носачи ;износени гуми и т.н..Аз лично пълния комплект го намирам за 50 лв.(2бр. оси +лагери +семеринги +грес) и с навременната им смяна си спестявам разходите по закопуване на поне две гуми ,нови носачи и най вече мъките по смяната.Моля никой да не се засяга от написането ,а просто да се замисля че с тези пътища у нас , проблемите с окачването са доста по срещани.
      не настъпвай змията

      Comment


      • #33
        Първоначално публикувано от vegatta Покажи съобщение
        на 155 не се регулира заден мост

        Лагерите на носачите най вероятно са заминали
        Добре може ли от тези лагери на носачите да ми вият гумите отзад,днес смених летните със зимни и проблема си остана същия пак си вие здраво,гледах за лагера на главината не мърдат въобще,това е от около месец така и мислех че е от гумите но при смяна същата работа,не стенд не съм ходил повече от година,но не мисля че има значение за отзад и не ми дърпа на никъде

        Comment


        • #34
          Първоначално публикувано от kavalista Покажи съобщение
          Добре може ли от тези лагери на носачите да ми вият гумите отзад,днес смених летните със зимни и проблема си остана същия пак си вие здраво,гледах за лагера на главината не мърдат въобще,това е от около месец така и мислех че е от гумите но при смяна същата работа,не стенд не съм ходил повече от година,но не мисля че има значение за отзад и не ми дърпа на никъде
          Виенето обикновенно е от лагерите на главините.


          Даването на газ, води до пристрастяване!
          Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
          Volvo V50 2.0D by RuBig

          Comment


          • #35
            и аз така знам ама докато ми сменяха гумите се заиграх малко и не мърдат поне на мене така ми се струва,сменял съм такава главина и знам че гумата бая играеше много голям луфт имаше сега няма такова нещо

            Comment


            • #36
              Първоначално публикувано от kavalista Покажи съобщение
              и аз така знам ама докато ми сменяха гумите се заиграх малко и не мърдат поне на мене така ми се струва,сменял съм такава главина и знам че гумата бая играеше много голям луфт имаше сега няма такова нещо
              То ако лагера мърда, яко си го закъсал - ще ти изпадне някое колело в движение... обикновенно лагера изсъхва и на сухо се износва доста бързо. Оттам е и виенето по време на движение.


              Даването на газ, води до пристрастяване!
              Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
              Volvo V50 2.0D by RuBig

              Comment


              • #37
                е добре как да разбера кой от двата лагера,на десния беше задържал спирачния апарат и беше изтекла греста сигурно би трябвало да е той но това става преди повече от година

                Comment


                • #38
                  Първоначално публикувано от kavalista Покажи съобщение
                  е добре как да разбера кой от двата лагера,на десния беше задържал спирачния апарат и беше изтекла греста сигурно би трябвало да е той но това става преди повече от година
                  Вдига се колата на крик....завърта се гумата и по шума се разбира кой лагер вие......препоръчително е да се сменят и двата.
                  продават се комплект с главината и смяната не е трудна....стига да имаш подходящият изтрумент.
                  По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
                  https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

                  Comment


                  • #39
                    за виене

                    Ако има износен лагер, наистина като въртиш гумата във въздуха на крик или подемник, се чува едно тъпо такова вввввввв...
                    И на 155ците ли лагера е капсулован та се налага да купуваш цяла нова главина? за 156 ми искаха 140 лв за предна, сигурно и за нея не е малко - така че ако вие само единия мисля че е безмислено да се сменят и двата.
                    И друго да питам като незапознат - защо на 155 не се прави реглаж заден мост, окачването не е ли подобно на 156, т.е. да има стойности и коригирането им на стенд както е на снимката?
                    Attached Files
                    Alfa 156 2.0 - ех,
                    Lancia Z 2.0i 147hp - ex,
                    Lancia Y 1.4LX 80hp -ex
                    Още италианки би било мазохизъм и горене пари на клада.

                    Comment


                    • #40
                      Различно е окачването, както отпред така и отзад.....на 155 не се прави реглаж на задният мост, когато имаш нарушена сходимост отзад се дължи на някой от изброените неша по нагоре в темата и чрез тяхната смяна се оправя....
                      Общото м/у 156 и 155 е само винтилираният бензинов мотор който го слагат в последните 155 и същевремено в първите 156....
                      Задният лагер на 155 е к-т с главината и се намира за 45лв....и на горе зависимост от качеството...може и да се прави интервенция...със старата главина да избиеш лагера и да сложиш друг...но не си заслужава....
                      По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
                      https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

                      Comment


                      • #41
                        Първоначално публикувано от kavalista Покажи съобщение
                        е добре как да разбера кой от двата лагера,на десния беше задържал спирачния апарат и беше изтекла греста сигурно би трябвало да е той но това става преди повече от година
                        Най-лесно ще разбереш от коя страна вие лагер в движение. Намираш ненатоварен път, гасиш музиката и правиш завои по пътя. При ляв завой колата се накланя на дясно и обратно. Разликата в шума на развален лагер в натоварено положение и в ненатоварено е осезаема. Слушаш кога изчезва и кога се появява шума. За неопитен слух това е по-достоверния метод в сравнение с вдигането на крик.
                        166 JTD '02 ; 155 1.9TD BASE MY.95 ; 146 1.6TS Junior '98 - бракувана, продава се на части ; 155 1.8TS SILVERSTONE '94 -продадена

                        Comment


                        • #42
                          така е като завия надясно и спира а на ляво се чува много,десния е

                          Comment


                          • #43
                            Първоначално публикувано от kavalista Покажи съобщение
                            така е като завия надясно и спира а на ляво се чува много,десния е
                            Гумата на задното дясно колело в какво състояние е ? Колкото и да рядко това явление, но дясната задна гума и тя се натоварва при ляв завой, и ако тя е във влушено състояние и тя почва да издава звук , но звука е по-различен от този на лагер; бучене и на стар каутчук, който при студени темперетури почва да се чува по-явно.
                            За всеки случай, може да пробваш да сложиш друга гума или резервната на колелото и виж дали има някаква разлика.

                            AR 145 2.0 16v Turbo 300+ whp powered by ICIDesign
                            AR 155 2.0 16v SUPER
                            Toyota Corolla 2014 S Premium
                            Moskvich 2140

                            Comment


                            • #44
                              Колеги,какво го умувате толкова,човека каза,че му е задържал спирачен апарат и от прегряването му е изтекла греста на лагера,така,че е въпрос на време сухия лагер да премине виенето му в ромолене и да се появи луфт.Така,че колегата да се ориентира към нова лагер-главина,цените са от около 40лв до към 80лв според марката и това дали колата е с АБС или без.
                              FIAT TEMPRA SW 2.0i 4x4 93г.;ALFA 155 1.8 8V 95г.;LANCIA DEDRA 1.8 8V 95г.;Peugeot 205GTI

                              Comment


                              • #45
                                Първоначално публикувано от Milcho Покажи съобщение
                                Колеги,какво го умувате толкова,човека каза,че му е задържал спирачен апарат и от прегряването му е изтекла греста на лагера,така,че е въпрос на време сухия лагер да премине виенето му в ромолене и да се появи луфт.Така,че колегата да се ориентира към нова лагер-главина,цените са от около 40лв до към 80лв според марката и това дали колата е с АБС или без.
                                SKF, което е може би най-доброто е 215лв с абс и около 80-90 без... такива цени по 40-80 мисля вече няма...
                                Аз като търсех най-евтиния вариант за кола с абс беше 115лв мисля.


                                Даването на газ, води до пристрастяване!
                                Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
                                Volvo V50 2.0D by RuBig

                                Comment

                                Working...
                                X